29 de dezembro de 2012

A trabalhar com música | Working with music

This week  the soundtrack was always the same - Nick Drake.
Hmmm...I think I needn't say anything else, do I ? ;D

I love Saturdays!!! It's sunny and cold, here in Lisbon - the perfect Winter's day.
I already started 6 new Winter Necklaces and with a novelty - these ones have different sizes!

I decided to make smaller necklaces, with less volume, because my brother told me "I like your necklaces but I would never offer them because I think they are too bulky." Well, I had never thought of it this way because I love bulky. What do you think? Do you prefer bulky, skinny or somewhere in the middle? Here are my Statement Necklaces Holly and Snow White. Leave a coment, so I know you better :)

Then I started thinking about new models and shapes and sizes. I have lots of different ideas now - thank you F. ! :D

Soon I'll post the photos. For now, listen to this theme - I think I'm in love and it's not even Friday!!



__________________________________________________________________________



Esta semana o soundtrack foi sempre o mesmo - Nick Drake.
Aiii...acho que não preciso dizer mais nada pois não? ;D

Eu adoro Sábados!!! Está um dia cheio de sol e muito frio, aqui em Lisboa - um perfeito dia de Inverno.
Já comecei 6 colares de Inverno e com uma novidade - estes têm tamanhos diferentes!

Decidi fazer colares mais pequenos, com menos volume de lã, porque o meu irmão me disse "Eu gosto dos teus colares mas nunca os ofereceria porque os acho muito volumosos." Bom, isso nunca me tinha ocorrido porque eu adoro volume. O que é que vocês acham? Preferem magrinho, com volume ou algures no meio? Aqui estão os meus Statement Necklaces Azevinho e Branca de Neve. Deixem o vosso comentário para eu vos conhecer melhor :)

Então comecei a pensar em novos modelos, formas e tamanhos. Isso deu-me imensas ideias - obrigada F.! :D

Em breve publico as fotos. Por agora, escutem este tema - acho que estou apaixonada e nem é Sexta-Feira!!

Beijos, muitos.



Sem comentários: